piątek, 19 lutego 2010

new discovery!!! - I'm ok!!!

tyle przeczytanych slow, tyle przezytych kryzysow, tyle uniesien, tyle dni..... i tygodni...... [tak malo spokoju]  ciagla wewnetrzna walka     pisanie... pisanie...     iluminacja-prawda     { i tylko kilka spokojnych oddechow 1 2 3 4 5 6 7 8 9 }       duzo slow ktore rania, malo slow ktore koja           krotkie chwile wspolgrania ze soba, innymi i wszechswiatem    <<  i znowu moje prywatne wiezienie i znowu goniennie za swoim wlasnym ogonem>> ... mysli........ mysli................................. samotnosc, mysli...mysli......... (niewypowiedziane slowa)   bariery, uczucia,uwarunkowania       porzadek + chaos, Przerazajace Spojrzenie Mojej Matki        nie ma mnie    zagubienie    Pan Strach przejmuje stery= zadnego ratunku.... serce bijace jak szalone....zaglada w kazdej chwili....ciemnosc....wiecej ciemnosci..... 'gdzie ja jestem?''kim ja jestem?''co ja czuje?''co mam robic?'     ---   wieczne NIE WIEM   ---         malutkie swiatelko     >  odkrycie (slowa nareszcie zinternalizowane)

                                                   JESTEM W PORZADKU  
                                                           JESTEM OK

it's ok to be lost,    it's ok to make mistake,    it's ok not to be perfect,        it's ok to be not liked,   
it's ok to like and dislike,      it's ok to be silent,      it's ok to be stressed,      it's ok to love!!!
it's ok to hate for a while,      it's ok to experience pleasure,    it's ok to take,       it's ok to feel bad,
it's ok not to know and it's ok to know,     it's ok to to look great,      it's ok to feel safe      it's ok to fear
...................................................................................................................................................................

       

1 komentarz:

  1. it's ok not to know and it's ok to know, it's ok to to look great, it's ok to feel safe it's ok to fear

    OdpowiedzUsuń