niedziela, 7 lutego 2010

wczoraj

    Wszystko jest możliwe, teleportacja, telepatia, cofanie się w czasie. Taka byłam wczoraj o godz.12:18.( dziś redagowana ):

   Słowa klucze z tekstu Alanis oczywiście w moim subiektywnym tłumaczeniu: jestem mieszkanką planety / zaczynam na płd  /  rosnę ze specjalnego nasiona / przez morze do europejskiej sielanki  /  przecinam pępowinę / całuję matkę mojej matki / nowy teren /  patrząc na horyzont / onieśmielona nowym otoczeniem / mój prezydent kwan yin / granice przekraczane samolotem / moje więzienia - domy rehabilitacji / wracam do swojego gniazda / ale wszystko jest inne więc czekam / mój patriotyzm się rozszerzył na inne wymiary / pakuję walizkę nic wartościowego wszystko święte / moje prawo to prawo atrakcji  / moją karą konsekwencje / grzech pierworodny oddziela od żródła / dzieci demokracji są suwerenne / nauczyciele mędrcami / kilka kolejnych lat jest zamazane / nici przeplatane przez kolory, kultury / zaczynam żyć / globalnie zneutralizowana / od prostych korzeni do wysokich wizji / pod opieką aniołów / moje ciało wyznacza kierunek / moja rozrywka-przekraczanie limitów / skazana na człowieczeństwo /myśli z mojego głębokiego wnętrza/ 

Kwan yin i ja






 

 

 

  

 

 

 

 

  Kolejny wspaniały pomysł wdrożony minimalnie...delikatnie. Wiem, że długa droga przede mną i samą ideą. W marzeniach wszystko wygląda inaczej. Wszystko czego pragniemy już istnieje. Marzeniami faktycznie żyjemy jak król (Ryszard Riedel). W świecie tzw.rzeczywistym, z drugiej strony, nic nie ma za tzw.darmo... prawie nic. Czyżby hasło 'praca ponad wszystko' było wciąż aktualne? A może znowu? Sztuką jest harmonijne wyważenie pracy czasem nieróbstwa, bycia...

   Na ile starczy mi sił, determinacji żeby ten projekt zrealizować, żeby marzenie stało się materią? na ile sie sprawdzę? czy wygram ze sobą?czy sobie odpuszczę? kiedy walczyć a kiedy zawiesić broń? a może moja czarodziejska różczka nareszcie wyczaruje mi ten świat marzeń tak po prostu - chokus pokus !!! 

 

A może

Prosty Czar na spełnienie życzeń


Na początku zapal świecę którą samodzielnie sobie wybierzesz.
Jeżeli chcesz, to możesz zapalić więcej niż jedną.
Teraz zapisz swe życzenie na czystym kawałku papieru.
Złóż papier czerokrotnie i spal go w płomieniu świecy.
Popioły rozsyp w ogrodzie.


zadziała???? Warto próbować w każdym razie. Człowiek uczy sie na błędach jak mówi Adamek...nieraz trzeba wziąć na siebie trochę ciosów, podnieśc sie, strzepać kurz ....a czasem użyć innego zaklęcia, na przykład:

Descendo [edytuj]

Wymowa: "Descendo".
Opis: Otwiera ukryte przejścia.
Użyte po raz pierwszy: w tomie "Harry Potter i Insygnia Śmierci" przez Rona, kiedy pokazywał Harry'emu ghula
Etymologia: z Łaciny descendo, -erezstępować, zchodzić

innym razem po prostu iść spać...dobrej nocy mówię sama sobie. hej Anet

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz